5th grade students singing a song about healthy food just take a good look at them how do they sing with a beautiful pronunciation and a self confidence.…
24Şu2022
Doğru Teknoloji Kullanımı ve Teknoloji Bağımlılığı
Sağlıklı Gelişim rehberliği kapsamında ortaokul kademesi olarak Doğru Teknoloji Kullanımı ve Teknoloji Bağımlılığı konuları üzerine sunumlarımızı gerçekleştirdik.…
24Şu2022
5 years old,Story time..
Improving their imagination let them express their own self reading creating a story by just looking to the pictures, is the top of ORACY integration.…
24Şu2022
Sevgiyi somutlaştırmak bizim işimiz
Eğlenmek için her zaman bir yol vardır ve bir yerde eğlence varsa orda mutlaka çocuk vardır.Bugün hem eğlendik hem sevginin paylaştıkça çoğaldığını öğrendik…
24Şu2022
Yabancı Dil Eğitim Programı
Anaokulundan itibaren uygulanan Yabancı dil eğitimi programı, Uluslararası müfredata uygun olup öğrencilerimizin günlük etkinliklerin…
23Şu2022
Blended Learning
Blended Learning yaklaşımıyla oluşturduğumuz ‘Sosyal Öğrenme, Ters-Yüz Öğrenme, Hibrit Öğrenme, Akran Etkileşimli Öğrenme ve Proje Tabanlı Öğrenme’ ortamları…
23Şu2022
Masallar ve Toplumsal Cinsiyet
9/A şubesi öğrencilerimizden Sefa Arda Değirmen ve Selçuk Erdoğan “Masallar ve Toplumsal Cinsiyet” adlı sunumlarını bizimle paylaştı. Masallarda yer alan…
23Şu2022
Şubat Ayının Sanatçısı Yaşar Kemal
Öğrencimiz Ahmet Osman Sarıçiçek , şubat ayının sanatçısı olan , Türk edebiyatının Dostoyevski’si ve Tolstoy’u olarak anılan Yaşar Kemal’in hayatını ve…
23Şu2022
Biyoloji dersinde bugün 11.sınıf öğrencilerimizle ;
Kalp diseksiyonu gerçekleştirdik. Kalp anatomisi ve fizyolojisini hem model hem de koyun kalbi üzerinde tekrar ettik.
22Şu2022
3 years old We like fruits.
What fruit do you like? They talked about fruits that they like.Using teaching materials encourage them to be curious and speak.
21Şu2022
YAŞAM BECERİLERİ ATÖLYELERİ
Yeni nesil öğrenme kültürü ile hazırladığımız eğitim programımız ile öğrencilerimize deneyimleyerek öğrenme ortamları sunuyor, özgüvenlerinin artmasına…